Płatność tylko za efekt, czyli faktyczne wejście na stronę
Płatność tylko za klienta, który wejdzie na stronę z wyników naturalnych
Jeśli są Państwo zainteresowani ofertą pozycjonowania z płatnością tylko za wejścia, to zapraszamy do kontaktu. Zrobimy analizę strony i przedstawimy ofertę.
Jeżeli bardziej odpowiada Wam tradycyjny sposób rozliczeń – w opłacie za efekty lub stałej, taką ofertę także możemy przygotować.
Napisz: biuro@bbsoft.pl lub zadzwoń: 71-355-71-51
Czym jest pozycjonowanie?
Pozycjonowanie to suma działań związanych z optymalizacją strony internetowej oraz promocją tej strony w sieci mających na celu – generalnie – zwiększenie widoczności tej strony tak, aby była ona odnajdywana przez Klientów. O pozycjonowaniu sporo się mówi i pisze. Każdy przedsiębiorca prowadzący działalność w Internecie lub posiadający stronę internetową wcześniej czy później usłyszy, że pozycjonowanie to konieczność. Dlaczego? Dlatego, że strony nie tworzy się po to tylko, żeby ładnie wyglądała, lecz po to, żeby przynosiła zyski: bezpośrednio – jeśli służy do sprzedaży produktów lub pośrednio – jeśli ma sprawić, że Klienci trafią do naszej firmy, a nie do konkurencji. Trzeba pogodzić się z faktem, że Klienci coraz więcej kupują w sieci, że szukają w niej informacji o produktach, o firmach, sprawdzają gdzie te firmy się znajdują i ewentualnie jak do nich dojechać. A zatem pozycjonowanie dotyczy niemal wszystkich branży.
Zalety pozycjonowania
Co obejmuje oferta pozycjonowania strony w bbSoft.pl?
Zawierając z nami umowę pozycjonowania mogą Państwo mieć pewność, że podejmiemy szereg działań zmierzających do poprawienia pozycji Państwa strony internetowej w rankingach wyszukiwarek, a działania te będą zgodne z zaleceniami właścicieli wyszukiwarek.
Przed podpisaniem umowy bezpłatnie:
- przygotowujemy indywidualną i niezobowiązującą wycenę,
- życzenie Klienta doradzimy w wyborze najlepszych fraz kluczowych,
- wykonujemy analizę strony www,
- wyjaśnimy wszystkie wątpliwości, związane z pozycjonowaniem Państwa strony tak, aby ustalić skuteczną kampanię.
Po podpisaniu umowy:
- nie stosujemy żadnych opłat początkowych, nie ukrywamy żadnych kosztów,
- zoptymalizujemy Państwa stronę tak, aby była ona jak najlepiej indeksowana przez wyszukiwarki,
- przedstawimy konieczne zmiany w treści strony, a na życzenie Klienta wykonamy je,
- będziemy prowadzić kampanie marketingowe zmierzające do poprawy miejsc w wyszukiwarce; zamieszczamy wyłącznie wartościowe linki do strony Klientów,
- prowadzimy monitoring miejsc zajmowanych przez stronę Klienta; po zakończeniu okresu rozliczeniowego Klient otrzymuje raport z zajmowanych przez stronę miejsc,
- Klient ponosi opłaty za zajmowane przez stronę miejsca (w rozliczeniu za efekty), za wykonywaną pracę (opłaty zryczałtowane), według płatności dla pakietu VIP lub za kliknięcia (w rozliczeniu za wejścia na stronę) – w zależności od dokonanego wyboru,
- efekty przychodzą z czasem; nam również zależy na tym, aby pojawiły się one jak najszybciej, ale nie podejmujemy chaotycznych działań. Wykonujemy pracę na podstawie swojego doświadczenia oraz ciągłych analiz, dlatego nasze działania charakteryzują się wysoką skutecznością,
- doceniamy rabatami rzetelnych Klientów,
- nie “przywiązujemy” do siebie Klientów, nie stosujemy żadnych klauzul lojalnościowych wymuszających współpracę przez określony czas. Umowy zawieramy na czas nieokreślony bez okresu minimalnego z możliwością wypowiedzenia w dowolnym momencie bez podania przyczyny i bez żadnych innych zobowiązań.
W pozycjonowaniu w opłacie za efekty, tzw. TOP-10 Klient płaci za dni (lub proporcjonalnie za ilość czasu w miesiącu), w których jego strona zajmuje miejsca od 1 do 10 lub też od 1 do 6 w wynikach naturalnych. My również posiadamy takie oferty, w których do czasu aż Państwa strona internetowa nie osiągnie zamierzonych pozycji, nie pobieramy żadnych opłat, a nasza praca jest finansowana z własnych środków, czyli dla Państwa jest wykonywana za darmo aż do osiągnięcia efektów.
Nasi Klienci mogą się także zdecydować na dużo niższą opłatę stałą, zryczałtowaną, niezależną od wyników. Od kilku lat obserwujemy zwiększenie popularności tej formy rozliczeń. Klienci coraz bardziej zdają sobie sprawę z tego, że pozycjonowanie to proces długotrwały i ciągły. Nie wystarczy wypozycjonować stronę, trzeba jeszcze utrzymać ją na wysokich miejscach. Natomiast długotrwała współpraca jest korzystniejsza finansowo przy rozliczeniu zryczałtowanym. Na tę formę decydują się także wszyscy nasi zagraniczni Klienci.
Najnowszym naszym sposobem rozliczeń jest opłata za faktyczne wejścia na stronę, czyli za kliknięcia z wyszukiwarki Google. W tym pozycjonowaniu “przyprowadzamy Państwa klientów do Waszej firmy” i rozliczamy się – podobnie jak przy kampaniach Google Ads – za odwiedzenie strony.
Rozliczenie może być za cały ruch kierowany z naturalnych wyników wyszukiwania Google lub tylko za ruch przyrostowy w sytuacji gdy strona już odnotowuje ruch na w pewnym zakresie i firma chce zwiększyć konwersję.
Każda strona internetowa, w jakimś stopniu generuje już pewną ilość wejść z naturalnych wyników Google. Ta początkowa wartość jest wkalkulowana w wycenę usługi. Ponieważ głównym zamysłem i obustronnym celem jest dążenie do umocnienia i budowania popularności strony oraz zwiększanie konwersji. W dłuższej perspektywie czasu zwielokrotnienie ilości wejść na stronę może wynieść od 200% do 600% w stosunku do punktu początkowego. Dla stron, które już generują stosunkowo duży ruch początkowy z naturalnych wyników Google, prosimy o przesłanie tych wyników w postaci statystyk lub zrzutów z Google Search Console. Mając dane oszacujemy punkt bazowy (w zależności czy strona ma tendencję wzrostową czy spadkową) i przygotujemy nową kalkulację i ofertę obejmującą tylko wyniki przyrostowe.
Ale ile kosztuje pozycjonowanie?
Jakie branże pozycjonujemy?
Zdarza się, że dostajemy zapytania: „czy pozycjonujecie kogoś z naszej branży?” – w kontekście: jeśli nie, to znaczy, że się na niej nie znacie i nie dacie rady nas wypozycjonować. Wyjaśniamy zatem, że znamy się na pozycjonowaniu i tym się zajmujemy. Branża, w której działają Klienci nie ma dla nas biznesowego znaczenia. Nie zamierzamy wchodzić na ich rynek. Zapoznajemy się z nią na tyle, na ile jest to nam potrzebne do wykonania optymalizacji strony oraz dobrania działań promocyjnych. Bez względu na to, czy Klient chce pozycjonować frazę: fotograf Wrocław, domy kanadyjskie Katowice, okna antywłamaniowe Warszawa, buty dziecięce Poznań, tanie noclegi Gdańsk, polecany deweloper Łódź, tłumacz przysięgły Lublin, przewodnik Kraków, narzędzia ogrodnicze Rzeszów, czy inne frazy (czy to zakończone nazwą miasta np. Wrocław, Białystok, Szczecin, czy też tzw. ogólnopolskie, czyli bez nazwy miasta czy regionu), dla nas nie stanowi to przeszkody do podjęcia pracy. Pozycjonujemy strony z wielu branż.
Jeśli prowadzicie Państwo działalność na rynku lokalnym, proponujemy zainteresować się pozycjonowaniem regionalnym (lokalnym), czyli frazami zakończonymi nazwą miasta czy też miast, w których działacie. Pozwoli to zoptymalizować koszty usługi i lepiej trafić do odbiorców Waszych usług. Więcej informacji można znaleźć na naszym blogu. Chętnie odpowiemy też na Państwa indywidualne pytania.