Odpowiedni dobór słów i fraz kluczowych

W pozycjonowaniu strony internetowej bardzo istotną kwestią jest odpowiedni dobór słów czy fraz kluczowych. Należy liczyć się z tym, że wraz ze wzrostem ilości stron w sieci i doświadczenia internautów w wyszukiwaniu, wpisują oni coraz bardziej precyzyjne frazy, odpowiadające celowi poszukiwań.

W znacznej części produktów nie ma zatem sensu pozycjonować “fraz” składających się z jednego słowa np. domy, działki, samochód, itd., ponieważ są zbyt ogólne. Dla przykładu można szukać domu na wynajem, na sprzedaż, projektów domu, domu w określonej miejscowości (na wynajem lub sprzedaż), domu na rynku pierwotnym (od dewelopera) lub wtórnym (używanego), itd. itd. A zatem to, że dana fraza ma wielomilionowe wyniki nie świadczy o jej popularności wśród internautów, a już na pewno nie musi się przekładać na popularność stron znajdujących się na pierwszej stronie w wynikach wyszukiwania, gdyż strony te mogą nie pojawiać się równie wysoko na frazy bardziej precyzyjne, które wpisują internauci.

Aby zatem pozycjonowanie przyniosło odczuwalne korzyści ekonomiczne, należy dokładnie rozważyć: co wpisałbym/wpisałabym w okno wyszukiwarki, gdybym szukał/szukała mojej firmy, oferowanego produktu czy usługi?
Pomocne w tym mogą być również statystyki udostępniane przez firmę Google.


Jesteś zainteresowany pozycjonowaniem strony lub sklepu ?

Zapytaj o ofertę   

Napisz: biuro@bbsoft.pl   lub zadzwoń: 71-355-71-51
Wykonamy za darmo analizę strony i przedstawimy szczegółową ofertę.