Co to jest pozycjonowanie regionalne?

Czy wiecie co to jest pozycjonowanie regionalne lub inaczej lokalne?
To pozycjonowanie fraz czy słów kluczowych, w których jednym ze słów jest nazwa miejscowości, np. lakiernik Kraków, fryzjer Wrocław, domy na sprzedaż Warszawa, hotel Mikołajki, itd. Pozycjonowanie strony www na takie frazy pozwala firmom działającym na rynku lokalnym lepiej trafić do klientów – jeśli ktoś mieszka we Wrocławiu, raczej w tym mieście będzie szukał fryzjera, podobnie – jeśli chce kupić dom w Warszawie, nie będzie przeglądał ofert z Zakopanego.

Takie pozycjonowanie jest więc korzystniejsze pod względem celu, który klient chce osiągnąć, np. co z tego, że będzie się pojawiać w pierwszej 10 w wynikach wyszukiwana na frazę „najlepszy weterynarz”, jeśli jego gabinet znajduje się w Szczecinie i tylko klienci z tego miasta i okolic będą zainteresowani jego usługami. Pojawienie się wysoko na tę frazę w Przemyślu czy Radomiu nie przyniesie mu wymiernych korzyści finansowych, a na pewno za wypozycjonowanie takiej frazy zapłaci więcej niż gdyby była ona zakończona nazwą miejscowości. Dlaczego? Dlatego, że pozycjonowanie fraz ze słowem stanowiącym nazwę miasta, jest znacznie tańszym rozwiązaniem, ponieważ zawęża ilość wyników wyszukiwania do danego regionu.

Dodatkowo w przypadku wielu fraz lokalnych wyszukiwarka Google, “wrzuca” pomiędzy wyniki naturalne, wyniki Google Miejsca. Założenie tam profilu strony, dodatkowo zwiększa szansę na pojawienie się w wyszukiwarce na wysokich miejscach, a tym samym na wzrost oglądalności strony.
Jeśli zainteresowało Cię pozycjonowanie regionalne strony zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą.


Jesteś zainteresowany pozycjonowaniem strony lub sklepu ?

Zapytaj o ofertę   

Napisz: biuro@bbsoft.pl   lub zadzwoń: 71-355-71-51
Wykonamy za darmo analizę strony i przedstawimy szczegółową ofertę.