Zadbaj o bezpieczeństwo strony WordPress!  Nowy kurs - Backup i aktualizacje krok po kroku.

Pozycjonowanie SEO

Blog

Ile kosztuje pozycjonowanie

Na koszt pozycjonowania strony internetowej składa się wiele czynników, lecz głównie uzależniony jest on od trudności słów kluczowych, czyli konkurencyjności tych słów. Cena uzależniona jest przede wszystkim od popularności określonego słowa kluczowego, tego, jak często dane słowo kluczowe jest wpisywane w okno wyszukiwarki oraz jak duża jest liczba wyników, a także ile stron konkurencyjnych pozycjonuje […]

Nieskuteczne pozycjonowanie

Przedsiębiorcy, którzy chcą podnieść pozycję swojej strony w Google popełniają najczęściej trzy pomyłki. Błędy związane są z SEO, czyli pozycjonowaniem strony według często wyszukiwanych fraz. Są to: 1. Pozycjonowanie w oparciu o słowa, których nie ma na stronie przedsiębiorcy. 2. Skupianie się na generowaniu dużego ruchu przy zbyt ogólnych frazach. 3. Tworzenie strony dla Google, […]

W Google+ 18 nowych funkcji

Google zmieniło algorytmy wyszukiwania na stronie, dzięki czemu użytkownicy będą mieli ułatwione zadanie podczas przeszukiwania biblioteki umieszczonych w swoim strumieniu zdjęć. Wyszukując konkretne hasło, algorytm znajduje wszystkie fotografie dotyczące interesującego nas tematu, nawet jeśli nie są one otagowane. Zniósł także ograniczenia dotyczące wielkości wrzucanych zdjęć, dzięki czemu użytkownicy nie będą musieli rezygnować z jakości. Vic […]

Zmiany w regulaminie Google

Zmiany w regulaminie Google nie pozostawiają wątpliwości: wkrótce zdjęcie z profilu Google+ może zostać użyte w reklamie. Internetowy gigant wzoruje się na Facebooku. Google informuje o zmianach, które wprowadza w swej polityce usług. Od listopada zdjęcie profilowe z Google+ może zostać wykorzystane w reklamie jakiegoś produktu. Efekt będzie podobny do tego, który znamy innych reklam. […]

Pozycjonowanie wyników w Google Maps

Pozycjonowanie wyników lokalnych w Google Maps jest coraz ważniejsze dla małych firm lokalnych działających na określonym obszarze polski. Sposobów jest wiele, lecz praktycznie każda firma ma możliwość samodzielnego zarejestrowania się w usłudze Google i stworzenia własnego wpisu lokalnego powiązanego z mapką Google. Małe zakłady, lokale usługowe lub punkty gastronomiczne czy gabinety lekarskie mają niezwykle skuteczne […]

Pozycjonowanie coraz trudniejsze

Pozycjonowanie stron staje się coraz trudniejszym zadaniem. Często skuteczne podniesienie pozycji na pierwsze miejsca w wynikach utrudniają sami właściciele stron. Jakich błędów należy unikać aby strona była dobrze indeksowana w wynikach wyszukiwania ? Kopiowanie tekstów Kopiowanie gotowych tekstów z opisów pobranych ze strony producenta, wydaje się kuszące na zapełnienie serwisu treścią, lecz to podstawowy błąd […]

Zmiany w Google Koliber

Z okazji 15-lecia swojego powstania, Google wprowadził kilka zmian w swojej wyszukiwarce. Niektóre są widoczne dla każdego Internauty np. zmiana logo (dotychczas było wypukłe), zmiana wyglądu strony „startowej”, zmiany w G+ (tu mogły „przejść” niezauważenie, bo aplikacje są dość często zmieniane) czy zmiany w aplikacjach mobilnych. W branży SEO największym „hitem” jest wprowadzenie nowego silnika […]

Pozycjonowanie jednorazowe

Ponoć w sieci można znaleźć wszystko. No nie wiem, zdarzyło mi się nawet ostatnio szukać odpowiedzi w książkach, bo w necie nie było… Ale rzeczywiście przyznać muszę, że można czasem znaleźć cuda, cudeńka, ot choćby oferty na pozycjonowanie jednorazowe. Płacisz raz, strona wskakuje wysoko i według zapewnień większości „specjalistów” powinna tam pozostać. Tak się zastanawiam, […]

Legalne pozycjonowanie White SEO

W sieci internet na temat pozycjonowania można natknąć się na stwierdzenia, że dana firma zajmuje się tylko pozycjonowaniem White SEO, że pozycjonowanie Black SEO jest skuteczniejsze ale niebezpieczne, albo na dyskusje zwolenników i przeciwników obu wariantów. W czym tkwi problem i co to takiego White SEO czy Black SEO? Otóż właściciele wyszukiwarek np. wyszukiwarki Google […]

Co to jest pozycjonowanie regionalne?

Czy wiecie co to jest pozycjonowanie regionalne lub inaczej lokalne? To pozycjonowanie fraz czy słów kluczowych, w których jednym ze słów jest nazwa miejscowości, np. lakiernik Kraków, fryzjer Wrocław, domy na sprzedaż Warszawa, hotel Mikołajki, itd. Pozycjonowanie strony www na takie frazy pozwala firmom działającym na rynku lokalnym lepiej trafić do klientów – jeśli ktoś […]

Odpowiedni dobór słów i fraz kluczowych

W pozycjonowaniu strony internetowej bardzo istotną kwestią jest odpowiedni dobór słów czy fraz kluczowych. Należy liczyć się z tym, że wraz ze wzrostem ilości stron w sieci i doświadczenia internautów w wyszukiwaniu, wpisują oni coraz bardziej precyzyjne frazy, odpowiadające celowi poszukiwań. W znacznej części produktów nie ma zatem sensu pozycjonować „fraz” składających się z jednego […]

Linki do innych stron

Wybierając firmę pozycjonerską należy zwrócić uwagę na zapisy umowy dotyczące możliwości zamieszczania na pozycjonowanej stronie linków. Niestety często dowiadujemy się od nowych Klientów, że ich strony uczestniczyły przy poprzednim pozycjonowaniu w różnych systemach wymiany linków. Wygląda to tak, że u dołu strony są zamieszczane linki do strony firmy pozycjonującej oraz jej innych klientów. Później powstaje […]

Przewiń na górę