Zadbaj o bezpieczeństwo strony WordPress!  Nowy kurs - Backup i aktualizacje krok po kroku.

Pozycjonowanie SEO

Blog

Rankingi dobrych firm, czyli czy warto wierzyć opiniom w Internecie

W Internecie coraz częściej można spotkać strony zawierające rankingi dobrych firm z danej branży. Ocena jest w nich uzależniona od „dobrych stopni” w Google lub w określonych serwisach. Co ciekawe, rankingi te bardzo często są publikowane na „anonimowych” stronach. Trafimy na nie choćby po wpisaniu hasła: „dobra firma pozycjonerska”, ale też przy wielu innych branżach. […]

Jak pozycjonować sklep internetowy?

Jedną z metod promocji sklepu internetowego jest jego pozycjonowanie.  Efektem tej formy promocji jest poprawienie miejsc strony w naturalnych wynikach wyszukiwarek, czyli przede wszystkim w Google. Naturalne wyniki to bezpłatny ranking stanowiący – poza mediami społecznościowymi, Google Ads’ami, mapami, Google zakupami, itp. – dodatkowe, bardzo istotne, źródło pozyskania klientów. Przy czym w przypadku sklepów internetowych, […]

Problemy z przełożeniem kosztów promocji strony na zyski

Każdy przedsiębiorca potwierdzi, że wszelkie koszty ponoszone w działalności gospodarczej muszą się przełożyć – w taki czy inny sposób – na zyski. Nawet podatkowo określone wydatki obniżające podatek stanowią koszty uzyskania przychodów, a nie „koszty poniesione przez przedsiębiorcę, bo taką miał ochotę”. Podobnie, koszty promocji strony, czy to na pozycjonowanie czy inny sposób, powinny się […]

Dlaczego strona nie jest odnajdywana w Google?

Jak poprawić pozycję strony w wyszukiwarce? Może być wiele powodów, dla których Twoja strona internetowa nie jest wyświetlana w wynikach wyszukiwania Google. A jeśli nawet jest, to nie tak wysoko jak byś chciał/chciała, przez co trudno ją odnaleźć potencjalnym klientom. Dziś omawiamy kilka podstawowych czynników, które mogą wpłynąć na widoczność strony internetowej w wyszukiwarce: 1. […]

Zalety pozycjonowania

Zalety pozycjonowania strony w Google Wyszukiwarka Google zdominowała polski rynek w zakresie wyszukiwania stron internetowych w sieci. Dlatego też to na niej koncentruje się większość firm, które chcą, aby ich strony internetowe były odnajdywane przez klientów. Pomijając kampanie sponsorowane, które nie są przedmiotem tego artykułu, ich działania ukierunkowane są na pozycjonowanie strony. Samo zaś pozycjonowanie […]

PHP 7.2 vs 8.0

Czy język PHP 8 jest lepszy od 7.2? Zazwyczaj jest tak, że nowsza wersja języków programowania jest lepsza od starszej. Ostatecznie taka jest idea zmian. Teoretycznie język PHP 8 jest uważany za lepszy od wersji 7.2. Jakie więc nowe funkcjonalności i ulepszenia wprowadza ósemka? Można wśród nich wymienić: • obsługę typów składniowych – PHP 8 […]

Złośliwe oprogramowanie rodzaje

Wraz ze wzrostem ilości komputerów, tabletów i smartfonów oraz ich użytkowników, rośnie ilość złośliwego oprogramowania rozsyłanego w sieci. Wiele osób wciąż utożsamia je wyłącznie z wirusami. Tymczasem – ze względu na sposoby działania – wyodrębniono już wiele rodzajów takich programów i ich ilość na pewno będzie rosła. Nie będziemy zanudzać Czytelników technicznymi aspektami dotyczącymi poszczególnych […]

Pozycjonowanie stron opartych na systemie WordPress

WordPress to system, który robi zawrotną karierę w sieci. Trudno się temu dziwić, skoro – co do zasady – jest systemem darmowym i bardzo przyjaznym w obsłudze dla nie programistów. Nie trzeba znać się na tworzeniu stron, żeby móc zmodyfikować treści na swojej stronie, dodać nową podstronę, wpis na blogu, zdjęcia czy produkty – jeśli […]

Jak zadbać o bezpieczeństwo strony internetowej?

Jeszcze kilka lat temu rozmawiając o bezpieczeństwie strony internetowej mówiliśmy o kiepskich zabezpieczeniach przy logowaniu do niej. Chodziło o słynne „login: admin, hasło: admin” lub inne dane o porównywalnym stopniu trudności dla hakerów z gimnazjów. Dziś nie ma już gimnazjów i raczej nie zdarzają się już aż takie proste zestawy login – hasło, także z […]

Jakość stron internetowych a pozycjonowanie

Strona internetowa to wizytówka firmy w internecie. Jest ona szczególnie istotna, gdy firma kontaktuje się z klientami wyłącznie lub w znacznym stopniu online. Kogo w tej sytuacji obchodzi siedziba w najlepszym biurowcu w centrum, jeśli nie zamierza tam pojechać? Dla takiego klienta znaczenie ma strona internetowa. Warto zatem zwrócić uwagę na: wygląd strony: jej czytelność, […]

Zmiana cen polskich domen internetowych w październiku 2022 r.

Starając się zaproponować Klientom pełen zakres usług, pośredniczymy także w rejestracji i odnowieniu domen internetowych. Na naszym rynku największym zainteresowaniem cieszą się domeny polskie czy to krajowe, czyli zakończone po prostu .pl, czy też regionalne, czyli de facto w subdomenie danego miasta lub regionu np. wroclaw.pl, czy też funkcjonalne np. com.pl. Podstawowe ceny tych domen […]

Znaczenie certyfikatu SSL dla pozycjonowania strony

Kiedyś można było wypozycjonować stronę wyłącznie poprzez odpowiednie dobranie jej tytułu, opisu i słów kluczowych. Później doszła konieczność jej właściwego linkowania. Następnie położono nacisk na treść. Aktualnie wyszukiwarki udoskonalają algorytmy „badające” tę treść, aby była ona wysokiej jakości, przyjazna, by odpowiadała na pytania zadane przez użytkownika. Jednocześnie istotne było i jest bezpieczeństwo, a zatem brak […]

Lokalne pozycjonowanie stron Szczecin Koszalin Kołobrzeg

Dziś chcielibyśmy przybliżyć Państwu informacje na temat lokalnego pozycjonowania stron, nazywanego też pozycjonowaniem regionalnym. Te nazwy utarły się dla pozycjonowania fraz czy też słów kluczowych zakończonych nazwą miasta lub regionu. Przykładem takich fraz może być: pozycjonowanie stron Szczecin, strony internetowe Koszalin, kampanie Google Ads Kołobrzeg, sklep ze zdrową żywnością w Szczecinie, adwokat w Koszalinie. Celowo […]

SEO SEM PCC

O SEO sporo mówi się i pisze. Zdarza się jednak, że z rozmowy z Klientami wynika, że nie do końca rozumieją oni to pojęcie, co może wynikać także z różnych definicji używanych przez same firmy świadczące usługi SEO. Dlatego zawsze staramy się nie operować pojęciami branżowymi lub niejednoznacznymi. Ponieważ jednak czasem trudno uniknąć użycia pewnych […]

Pozycjonowanie strony Wrocław Warszawa Katowice

Jeszcze do niedawna można było napisać, że pozycjonowanie regionalne – inaczej lokalne – jest tańsze niż ogólne czy też ogólnokrajowe. Obecnie jednak należy postawić gwiazdkę i wymienić branże czy raczej branże w powiązaniu z miejscowościami, których to nie dotyczy. Na początek doprecyzuję jednak co to takiego to pozycjonowanie lokalne. Otóż chodzi o pozycjonowanie fraz zakończonych […]

Przewiń na górę